måndag 22 juni 2009

POLEN .

HEEJ !:)
Just nu sitter jag i Polen. Kom hit i tisdags. Det var kul & skönt i flyget. Vill gärna göra det igen, !! . (Asså flyga). Jag var rädd och så i början, men det gick över (: Jag fick också en ny mobil precis innan vi skulle åka till Malmö. Det var en liten överraskning. Men det var roligt. ! (: Har inte gjort så mycket än. Men idag ska jag åka till stan och tänkte köpa ett par skor. :P Sen vet jag inte vad jag hittar på, Men dennna veckan har jag varit hos mormor. Men idag ska jag åka till Farmor och vara där denna veckan (: . I förrgår var jag också i stan. Då köpte jag en kofta och en tröja. (:
Men nu var det nog allt för mig denna gången, Och jag KANSKE , skriver lite om dagen ikväll !.

Ha Det Bra , !
Hejdå !

/ aleksandra (:

2 kommentarer:

zlatan sa...

Hej Aleksandra....
Va kul att du skriver lite om hur du har de. Är de kul att vara i Polen? Visst e de härligt att flyga..Hoppas du får en rolig tid i Polen..
Hej då
//Tony

Svar till Tony : sa...

Ja det är jätte kul :).
Japp, det var jätte skönt och flyga :P .
Och det var skönt med skakningar :D.
hehe. det var som massage ungefär.
haha. :)