fredag 5 juni 2009

Om Bloggandet ! :)

Hejj !!
Detta är nog den sista gången jag skriver på min blogg denna terminen. Annars kommer jag nog skriva lite på sommarlovet!.
Dom positiva sakerna om denna bloggen är att det var kul att det var många som kunde läsa mina inlägg. Och man kunde berätta om allt i skolan på ett annat sätt. Och att man kan jobba på datorn lite mer.
Det negativa var att min text försvann. Så man skulle markera allt och sen släppa så det skulle komma vanlig text. Det var jätte jobbigt. Och det skulle vara roligt när man får mer kommentarer!
Min blogg läser nog inte precis jätte många. Men det kan ju vara några som kollar på bloggen. Min pappa följer både min och klassens blogg. Det är roligt och ha en klassblogg. För då kan man läsa lite mer om dagarna än att läsa på min blogg. För där Lägger lärarna ut bilder från dagarna. Och berättar nog på lite smartare sätt. :D Jag läser ofta klassens blogg. Och jag läser klasskompisarnas bloggar. Det är rätt kul och kolla på vad dom har skrivit. Det är kul och få olika uppgifter. Vissa uppgifter är tråkiga. Men vissa är roliga.
HEJDÅ ! :)

Inga kommentarer: