tisdag 1 september 2009

Skolstart:)

Hej !
Nu har skolan börjat, och allt är igång igen. Vi började förra torsdagen. Nu går vi på en annan skola. Vi flyttade ihop med en annan klass. Men dom kallar oss a och b. På sommarlovet har jag varit i Polen . Där hälsade jag på min släkt, det var jättekul . Jag fick många kompisar där. Vi åkte ofta och badade. Det var skönt. Men det är kul och komma igång igen . För det var tråkigt ibland hemma. Men ibland var det också kul :). Snart i år kommer vi ha Nationella proven. Det kommer vara nervöst :P . Idag har vi jobbat med Svenska, Engelska. Och byteatern har också kommit till oss. Det är kul med doms Besök. Vi ska också göra en föreställning för alla Femmor i kalmar. Det känns pirrigt. Men det kommer att vara en föreställning att köpa biljetter också. Nu har jag skrivit lite om skolstarten och sommarlovet. (:
Hejdå!!

// Aleksandra :)

Inga kommentarer: