onsdag 27 maj 2009

Gåsabo.

Hej ! .
I tisdags var vi i Gåsabo. Där bor Anna-Karins bror. Vi åkte dit med buss. Vi skulle börja kl 8. För att bussen skulle komma då. Men den blev försenad så den kom ungefär en halvtimme försent. Men när vi väl kom in i bussen skyndade sig vissa tjejer så man skulle få platserna längst bak. I busssen var det kul, vi satt bakom två killar i klassen. När vi kom fram skulle vi fika. Man skulle ha med sig lite fika. Sen efter så fick man leka fritt på hans trädgård. Vissa spelade fotboll. Jag var med i en liten stund. Fast jag gick sen. Vi åkte traktor och vagn. Vi åkte till en tjej. Där hade hon får, kaniner, hästar, och mer. Men en häst hade bara ett öga. Det var äckligt att kolla på det. Man fick mata kaninerna med knäckebröd. Kaninen var jätte söt. Hästen bet mig nästan i benet. Det kom en stor blöt fläck på mig. Det var jätte äckligt. När vi kom hem så skulle vi äta Hamburgare. Man fick äta 2-3 stycken. Fast jag åt bara en. Den var god fast jag var inte hungrig. Vi gick en promenad också. Då när jag och några kompisar till gick där, Så var det en tjej i klassen som hade ont i foten och började gråta. För att hon hade trampat på en brännesla. Anna-Karins bror hade två hundar, En svart och en vit. Den vita hette Molly tror jag. Den svatra heter Charlie. Charlite gillade ta kläder så man skulle jaga honom. Han började med att ta en tröja av en kille i klassen den blev rätt blöt efter, För man jagade han och han hade tröjan i munnen! . Sen tog han en annan kille i klassen tröja,. Då hände det samma sak. Fast vi satte på han den. Han passade i den faktiast. Haha. När bussen kom så åkte vi hem och då fick man gå hem direkt efter. Då var jag med , Yasmine, Emmy, Och Nina. :) Dagen var rolig!!


Hejdå!

Inga kommentarer: