torsdag 23 april 2009

Jag om 10 år. (skolarbete)

Hej ! .
Hör ska jag berätta om mig om 10 år.


Jag kommer nog börja jobba. Eftersom jag kommer vara 21 år. Jag kommer bo i en rätt så stor stad. Eller i ett annat land.
OM jag ska flytta till ett annat land skulle jag vilja bo i england eller något liknande. Jag ska nog inte skaffa en kille riktigt än. Men jag skulle vilja bo i ett hus med två kompisar eller något. Mitt liv ska vara väldigt normalt. Jag skulle vilja bo i ett rätt stort hus. Inte ett rad hus eller hög hus eller något liknande, Men ett Hus, skulle vara bra. Varje dag skulle jag jobba och komma hem ungefär klockan 15.00 . Och kanske åka och fika eller shoppa där efter någon dag. Jag skulle säkert vila efter jobbet självklart också. Och mitt jobb ska börja ungefär kl 08.00. Jag ska också åka och hälsa på min familj lite då och då. Sen ska jag också resa med mina vänner. Mitt hus ska vara med gröna, vita och röda möbler. Jag ska ha ungefär 4 rum, med ett kök och en toalett såklart.

här är lite om mitt liv om 10 år. :)

Hejdå. !

Inga kommentarer: