onsdag 25 februari 2009

SPORTLOVET :)

Hejsan ;)
Nu ska jag skriva lite om mitt sportlov. På sportlovet var jag med en kompis som heter Tilda. Vi började va på måndagen. Då var vi lite hos mej och lite hos henne. På tisdagen var vi i stan och vi köpte en varsin jacka. Den kostade bara 99 ;- . Den var jätte billig. Men vart vi köpte den vet bara jag ,Tilda och Sofie :P . På onsdagen var jag med Tilda igen. Då åkte vi pulka på kvällen. Det var jätte kul. Vi åkte med hennes lillebror och hans kompis. Vi åkte två stycken på en sjärtlapp. Det var kul! Vi åkte nästa dag igen. Vi åkte två på sjärtlappen igen, Då skadade jag mitt huvud. Då sa min mamma att jag inte får åka pulka fram tills tävlingen. För jag kan skada mig igen. På torsdagen gjorde jag inget speciellt. Jag bara var hemma och satt vid datan. På fredagen var jag med Amanda. Hon sovde över hos mig den dagen. Vi tittade på tv och satt vid datan. På lördagen sovde Tilda & Amanda hos mig. Vi sov i vardagsrummet. Vi tittade på en film som heter HippHipp. Vi tittade på massa människor och sa vem som är min pappa och lite sånnt :D. Vi tittade också på melodifestivalen. E.M.D. var bäst tyckte jag. Vi tittade på WILD CHILD filmen också. Fast vi tittade inte på slutet. För klockan var fyra på morgonen :P . Vi somnade kanske vi klockan 6 på morgonen :P. På söndagen var jag bara med Amanda. Det var skönt med sportlov tycker jag.
Ha det braa!

Heejdå! =)

Inga kommentarer: