torsdag 12 mars 2009

UTVÄRDERING

Hej!!
Under 6 veckor har vi jobbat med en grej som heter poängjakt. är ska jag berätta lite om hur det går till.
Poängjakt är: Det finns vissa uppgifter som är röda då MÅSTE alla göra dom, och det finns uppgifter som man kan göra om man vill. Det finns vissa uppgifter som man får 5 p för och 10 p för , och lite olika. Vi skulle samla 110 poäng på 6 veckor. Jag har hittills bara 77 p . Alla uppgifter är olika ämnen. Jag har jobbat om mitt hemland Polen.Jag lärde mig lite nytt , och jag skrev det som jag visste också. Jag har gjort mer saker. Det är kul att jobba med poängjakt. För man lär sig saker på ett roligare sätt. När vi jobbar på datorer och sånnt. Det är speciellt kul att jobba med powerpoint tycker jag. Jag är nöjd med det jobbet jag gjort. Vissa saker var lätta , men vissa saker var lite svårare.

Hejdå =)

1 kommentar:

blogger sa...

Super moja coreczko ....tata !