tisdag 24 november 2009

BLI MÄNNISKA :)

Heej , nu ska jag berätta hur det har varit med förestälningarna på byteatern.
Det har varit olika bra på föreställningar, Men alla har blivit bra! Vecka 46 var min grupp dörby 1 där. På måndag och tisdag övade vi bara, men sen från onsdag hade vi börjat med föreställningarna, Varje dag fick vi mat från ÄnglaMat. Det var rätt gott, men vissa grejer man skulle äta var äckliga. Efter premiären fick vi först godisregn. Sen efter fick vi någon dricka som var lik champange, fast det var ju inte det. Det var alkohol fritt eller för barn eller något. Vi fick också godis och chips till det. Sen fick jag bli intervjuad av Tv4. Det var pinsamt tycker jag, i tv fick jag också en konstig röst. Och så är det så många som kollar på det också. På föreställningarna kom det skolor från kalmar, Men det var nog mest femmor tror jag, eller så var det bara femmor. På torsdag kvällen fick vi sluta runt 7, men vi började klockan 11. Och först på dagen åt vi lunch i matsalen , och medans vi fick sovmorgon fick den andra gruppen vara på byteatern. Den första föreställningen på torsdagen var vid 13.00. Men den andra var klockan 18.00. Medans vi skulle vänta fick man antingen baka pepparkakor, kolla på film eller fick man göra dockor, Jag bakade pepparkakor, sen kollade jag på film. Filmer handlade om en tjej som inte kunde hitta sina föreldrar. Jag såg bara nästan halva, men den var rätt bra endån. Det roligaste med det här var att man fick vara på byteatern hela veckan. Sen är det rätt tråkigt att det bara var tre dagar. När man började jobba med detta projektet så trodde man att man skulle ha det lite längre, Men det var endån roligt.

1 kommentar:

Zeid sa...

Hej :P! det är jag zeid !! länge sen va?! BTW e inte online i MSN mer :( e BANNAD!! och...har Karez en blogg??