fredag 6 februari 2009

VECKAN...

Hejjj !!

I veckan gjorde vi lite olika saker.
Jag har varit sjuk onsdag och torsdag.
På måndagen gjorde vi lite olika saker.
Vi fick nya glosor och mera.
På tisdagen hade v idrott.
Det var jag och Yasmine som skulle hålla uppvärmningen.
Vi gjorde en stafett där man skulle tävla.
Hon var i ett lag , och jag var i ett.
Men hennes lag vann.
Det känns lite pinsamt att bästemma hur klassen ska göra.
Men endån lite kul.
Sen på onsdagen som jag sa var jag sjuk.
På torsdagen också.
Men idag hade vi våran engelska läxa.
Vi tittade på lilla löpsedlen också.
Det brukar vi göra varje vecka ibland.
På rasten spelade vi match.
Vi spelade mot 6an.
Vi förlorade med 5:2 .
Vi hade en matte lektion också.
Nu ska jag gå och läsa.

Hälsningar !
/ Aleksandra

Inga kommentarer: